Găsiți o soluție pentru problema pe care o aveți în calitate de consumator

 

 

Ce este soluționarea alternativă a litigiilor?

Este o modalitate de soluționare a litigiilor fără a apela la justiție. O parte terță neutră – o entitate de soluționare a litigiilor – vă ajută să găsiți o soluție pe cale extrajudiciară. Există diferite tipuri de entități de acest gen, de exemplu, mediatori, arbitri, ombudsmani, conciliatori, platforme pentru reclamațiile consumatorilor. Fiecare acționează diferit, dar, în general, vă ajută pe dvs. și pe comerciant să găsiți o soluție care să vă mulțumească. Este mai simplu, mai rapid și mai ieftin decât dacă v-ați adresa instanțelor de judecată.

  1. Soluționarea online a litigiilor

Cum faceți o reclamație?

Aveți o problemă și nu știți cum să o rezolvați? ANPC vă poate sprijini în soluționarea acesteia, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor.

  1. Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor
0
    0
    Cosul meu
    Coșul tău este gol Întoarceți-vă la magazin